Regulamin rezerwacji i sprzedaży w Folga Resort
I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Ten dokument określa prawa i obowiązki Spółki oraz Klienta.
2. Usługi świadczone są przez Spółkę za pośrednictwem strony internetowej www.folgaresort.pl z użyciem Systemu rezerwacyjnego HotelSystems.pl oraz Systemu płatności Przelewy24.
3. Użyte poniżej terminy przyjmują następujące znaczenie:
3.1. Klient – dokonująca Rezerwacji osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
3.2. Opłata rezerwacyjna – opłata rezerwacyjna w wysokości 30% całej kwoty (w PLN, brutto) zamówionych przez Klienta Usług hotelarskich, zaokrąglona do pełnych złotówek.
3.3. Resort – Folga Resort, ul. Letniskowa 34, 72-330. Mrzeżyno, recepcja@folgaresort.pl, +48 506 280 618, zarządzana przez Spółkę.
3.4. Regulamin – ten dokument.
3.5. Regulamin Resortu – udostępnione Klientowi w Resorcie regulaminy, w tym zwłaszcza Regulamin pobytu w Folga Resort, Regulamin korzystania ze strefy Chillout Folga Resort, Regulamin wypożyczalni sprzętu sportowego Folga Resort, Regulamin korzystania z basenu Folga Resort.
3.6. Spółka – Awest Plucińscy sp. k. z siedzibą w Resku (72-315), ul. Tadeusza Kościuszki 14C, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Szczecina-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 2530341980, REGON: 367725523, KRS: 0000685816.
3.7. System rezerwacyjny HotelSystems.pl – system rezerwacyjny dostarczony przez Tomasza Długopolskie prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Długopolski Tomasz American.pl Tomasz Długopolski, ul. Szrenicka 46, 58-560 Jelenia Góra, NIP: 6131029697, który służy do dokonania Rezerwacji na stronie internetowej www.folgaresort.pl.
3.8. Umowa rezerwacyjna (Rezerwacja) – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Spółką drogą elektroniczną bądź w inny sposób przewidziany w tym Regulaminie, która uprawnia do zawarcia Umowy hotelowej,
3.9. Umowa hotelowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Spółką w momencie zameldowania się w Resorcie, pod warunkiem zaakceptowania Regulaminu Resortu, zapłaty pozostałej kwoty za wybrane przez Klienta Usługi hotelarskie i uiszczenia kaucji określonej w pkt. IV.1. Regulaminu.
3.10. Usługa hotelarska – dostępna na stronie internetowej www.folgaresort.pl: usługa noclegu w Resorcie, pakiety specjalne lub usługi dodatkowe.
II.WYMAGANIA TECHNICZNE
1. Aby dokonać Rezerwacji drogą elektroniczną Klient musi posiadać dostęp do sieci Internet oraz posiadać adres e-mail, na który przychodzi wiadomość potwierdzająca dokonanie Rezerwacji (w przypadku ukończenia procesu Rezerwacji) albo wiadomość e-mail o konieczności uiszczenia Opłaty rezerwacyjnej (w przypadku nieukończenia procesu Rezerwacji).
2. Aby uzyskać pomoc lub odpowiedź na jakiekolwiek pytanie związane z Rezerwacją, Klient powinien skontaktować się bezpośrednio z personelem Resortu: recepcja@folgaresort.pl, +48 506 280 618.
3. System rezerwacji HotelSystems.pl pozwala założyć Klientowi konto użytkownika, które Klient może wykorzystywać do obsługi wszystkich rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Systemu rezerwacji HotelSystems.pl (w tym również od innych dostawców usług noclegowych). Dostawcą usługi konta w Systemie rezerwacji HotelSystems.pl, który wyłącznie odpowiada za jego funkcjonowanie oraz określa wymagania techniczne konieczne do korzystania z tej usługi jest Tomasz Długopolski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Długopolski Tomasz American.pl Tomasz Długopolski, ul. Szrenicka 46, 58-560 Jelenia Góra, NIP: 6131029697.
4. Płatność za Rezerwację Klient może dokonać z wykorzystaniem Systemu płatności Przelewy24. Dostawcą usługi płatności określonej w pkt. III.1.3.a-b. Regulaminu jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, KRS: 0000347935, który wyłącznie odpowiada za realizację tej usługi i określa wymagania konieczne, aby z niej skorzystać.
5. Spółka umożliwia dokonywanie Rezerwacji również telefonicznie. osobiście w Resorcie albo przez pośrednika (np. Booking.com). W takiej sytuacji zasady dokonywania Rezerwacji drogą elektroniczną opisane w tym Regulaminie stosuje się odpowiednio (tj. w możliwie pełnym zakresie, z modyfikacjami wynikającymi wyłącznie ze specyfiki wybranej formy dokonywania Rezerwacji).
III. REZERWACJA
1. Aby dokonać Rezerwacji drogą elektroniczną Klient musi podjąć następujące działania:
1.1. wybrać Usługę hotelarską;
1.2. wypełnić w formularzu wymagane dane osobowe oraz dodać ewentualne uwagi dotyczące Rezerwacji;
1.3. uiścić Opłatę rezerwacyjną poprzez jeden z wybranych sposobów płatności:
a. kartą kredytową (Visa, Mastercard, Eurocard, JCB, Diners Club, Polcard);
b. płatności elektronicznym przelewem bankowym (mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Przelewy24);
c. standardowy przelew bankowy.
2. Przy wybraniu sposobu płatności z pkt. 1.3.a. oraz 1.3.b. powyżej, Klient zostanie przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę Opłaty rezerwacyjnej za pośrednictwem Systemu płatności Przelewy24. Autoryzacja danych następuje przez połączenie się z Systemem płatności Przelewy24 za pomocą szyfrowanego 128 bitowego protokołu. Po przyjęciu wpłaty przez System płatności Przelewy24 Klient zostaje automatycznie powiadomiony e-mailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu Rezerwacji. E-mail potwierdzający dokonanie Rezerwacji zawiera: dane Klienta, nazwę hotelu, opis oferty, całkowitą cenę pobytu, wysokość uiszczonej Opłaty rezerwacyjnej oraz kwotę do dopłaty w Resorcie.
3. Przy wybraniu sposobu płatności z pkt. 1.3.c. powyżej, Klient otrzyma e-mailem potwierdzenie Rezerwacji wstępnej, która będzie potwierdzona po uiszczeniu Opłaty Rezerwacyjnej. Tak dokonana rezerwacja jest ważna przez 48h. Jeśli w tym czasie nie wpłynie płatności, Spółka zastrzega sobie prawo jej anulacji. Po uiszczeniu Opłaty rezerwacyjnej Klient otrzyma e-maila potwierdzającego Rezerwację.
4. Opłata rezerwacyjna wynosi 30% całej kwoty (w PLN, brutto) zamówionych przez Klienta Usług hotelarskich i jest zaokrąglana do pełnych złotówek. Pozostałą do zapłaty kwotę za Usługi hotelarskie Klient uiszcza na miejscu w Resorcie przy zameldowaniu się w Resorcie celem zawarcia Umowy hotelowej. Na żądanie personelu Resortu, Klient ma obowiązek okazać e-mail z potwierdzeniem uiszczenia Opłaty rezerwacyjnej.
5. Jeżeli Klient dokonuje Rezerwacji przez pośrednika (np. Booking.com), Klient uiszcza Opłatę rezerwacyjną przy użyciu funkcjonalności strony internetowej lub aplikacji tego pośrednika.
6. Jeżeli Klient dokonuje Rezerwacji osobiście w Resorcie, personel Resortu informuje Klienta o zasadach uiszczenia i potwierdzenia Opłaty rezerwacyjnej.
7. Rezerwacja uważana jest za dokonaną w momencie wysłania e-mail do Klienta z potwierdzeniem uiszczenia Opłaty rezerwacyjnej i dokonania Rezerwacji. Jeżeli Klient dokonuje Rezerwacji przez pośrednika (np. Booking.com), potwierdzenie o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostanie wysłane Klientowi bezpośrednio przez tego pośrednika. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia, Klient powinien sprawdzić wiadomości SPAM, a gdyby to nie przyniosło skutku, -skontaktować się z personelem Resort bądź pośrednikiem (jeśli dotyczy).
8. Spółka zastrzega sobie prawo odmowy dokonania Rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Resorcie. W takim przypadku, Klient otrzyma na podany przez siebie adres e-mail wiadomość o braku możliwości dokonania Rezerwacji. W tej sytuacji Spółka zwróci (nie później niż w przeciągu 14 dni) uiszczoną Opłatę rezerwacyjną Klientowi przy użyciu takiego sposobu zapłaty, jakiego Klient użył przy dokonaniu Rezerwacji.
Uwagi wpisane przez Klienta w formularzu nie wiążą w żaden sposób Spółki. Spółka nie gwarantuje ich spełnienia. Personel Resortu zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mail lub telefonicznego z Klientem w celu ich omówienia oraz poinformowania o ich odpłatności. Stosowne informacje mogą zostać udzielone również przy zameldowaniu się w Resorcie. Usługi hotelarskie zamówione w uwagach zostaną zrealizowane dopiero po zaakceptowaniu warunków ich realizacji przez Klienta.
IV. ZAWARCIE UMOWY HOTELOWEJ I POBYT W RESORCIE
1. Klient, który dokonał Rezerwacji, jest uprawniony do jej odebrania i zawarcia Umowy hotelowej. Umowa hotelowa zawarta zostanie pod warunkiem zaakceptowania Regulaminu Resortu, uiszczenia pozostałej kwoty zamówionych Usług hotelarskich (po odjęciu kwoty Opłaty rezerwacyjnej) oraz kaucji w wysokości 1000 zł za każdy zarezerwowany domek.
2. Kaucja może zostać uiszczona kartą bądź gotówką. Zamiast uiszczenia kaucji możliwe jest także dokonanie preautoryzacji na kwotę kaucji, pod warunkiem przedłożenia przez Klienta karty kredytowej.
3. Klient przyjmuje do wiadomości, że:
3.1. naruszenie Regulaminu Resortu w wskazanych w nim przypadkach może skutkować rozwiązaniem Umowy hotelowej w trybie natychmiastowym. W tej sytuacji Klient będzie musiał natychmiast opuścić Resort;
3.2. kaucja służy zabezpieczeniu roszczeń Spółki powstałych na skutek szkody wyrządzonej w Resorcie przez Klienta oraz osoby, za które Klient odpowiada (pozostające pod jego opieką dzieci, osoby odwiedzające Klienta na terenie Resortu, osoby objęte rezerwacją i przebywające w Resorcie). Spółka ma prawo dochodzić odszkodowania od Klienta w kwocie przekraczającej kwotę kaucji. O wszelkich potrąceniach dokonanych z kaucji Spółka poinformuje Klienta. W przypadku braku stwierdzenia szkody, bądź gdy szkody nie wyczerpują całej kwoty kaucji, Kaucja bądź jej część zwracana jest Klientowi w terminie 7 dni od dnia zakończenia pobytu w Resorcie.
4. W przypadku zawarcia Umowy hotelowej bezpośrednio w Resorcie, bez wcześniejszego dokonania Rezerwacji, powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio (tj. w możliwie pełnym zakresie, z modyfikacjami wynikającymi wyłącznie ze specyfiki tej formy zawarcia Umowy hotelowej).
PRAWA I OBOWIĄZKI
1. Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Resorcie, w tym między innymi zawarte w Regulaminie Resortu oraz regulować wszelkie należności w terminie, a także przestrzegać wszystkich wytycznych, zasad i ograniczeń, w szczególności nałożonych przepisami prawa lub zaleceniami stosownych organów i służb, które obowiązują w Resorcie.
2. Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi, co do których posługiwania się ma prawo.
3. Jeżeli Rezerwacja jest dokonywana dla osoby fizycznej prowadzącej we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, w imieniu ww. podmiotu Rezerwacji może dokonać wyłącznie osoba należycie umocowana do reprezentowania ww. podmiotu. Personel Resortu jest uprawniony w każdym czasie zażądać od osoby dokonującej Rezerwacji przesłania dokumentu potwierdzającego umocowanie do działania w imieniu Klienta.
4. Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami.
5. Spółka zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej Rezerwacji.
VI. MODYFIKACJA, ANULACJA I PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY REZERWACYJNEJ
1. Klient przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy rezerwacyjnej jako umowy zawartej na odległość. Nie dotyczy to sytuacji, w której Umowa rezerwacyjna została zawarta osobiście w Resorcie.
2. W przypadku anulowania Rezerwacji na co najmniej 14 dni przed jej rozpoczęciem, Spółka zwróci Klientowi Opłatę rezerwacyjna w całości. W przypadku późniejszej anulacji bądź niestawienia się w Resorcie, Opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi. W nadzwyczajnych sytuacjach personel Resortu na prośbę Klienta może zgodzić się na zmianę terminu Rezerwacji bądź jej warunków. W tym celu należy skontaktować się z personelem Resortu. Ostateczna decyzja w tym względzie należy do Spółki.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór zarezerwowanych Usług hotelarskich i ich przydatność do potrzeb własnych jak i osób, dla których dokonuje Rezerwacji.
2. Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu oraz Regulaminu Resortu.
3. Spółka ani dostawca Systemu rezerwacyjnego HotelSystems.pl nie ponoszą odpowiedzialności za przerwanie procesu wypełniania formularza na etapie jego wypełniania(porzucenie koszyka zakupowego) przez Klienta. Wymagane jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza przez Klienta.
4. Opuszczenie Resortu przed datą opłaconego pobytu w Resorcie lub nieskorzystania z Usług hotelarskich nie uprawnia Klienta do zwrotu uiszczonej ceny, chyba że Klient uzgodnił co innego z personelem Resortu.
5. Spółka ani dostawca Systemu rezerwacyjnego HotelSystems.pl nie ponoszą odpowiedzialności za:
5.1. niepoprawnie wpisane dane przez Klienta;
5.2. brak dostępu Klienta do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności;
5.3. ograniczenia lub nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Klienta;
5.4. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub zaniechania osób trzecich, a na które nie miała wpływu Spółka;
5.5. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej;
5.6. płatności realizowane z wykorzystaniem systemu płatności Przelewy24.
6. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.
VIII. REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Spółkę na podstawie Regulaminu Klient może składać listownie lub drogą elektroniczną na dane Resortu wskazane w pkt. I.3.3. Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w trakcie korzystania z Usług hotelarskich.
2. Personel Resortu udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej została złożona.
IX. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz warunki ochrony prywatności określa Polityka Prywatności dostępna pod adresem: https://www.folgaresort.pl/polityka-prywatnosci.html.
2. Odbiorcami danych osobowych Klienta są następujące podmioty:
2.1. dostawca Systemu rezerwacyjny HotelSystems.pl;
2.2. dostawca systemu płatności Przelewy24 – PayPro S.A.
X.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Spółka ma prawo do wprowadzania zmian do Regulaminu. Wprowadzone zmiany obowiązują z chwilą ogłoszenia ich na stronie internetowej www.folgaresort.pl, z zastrzeżeniem, że Klienta, który dokonał Rezerwacji przez wprowadzonymi zmianami, obowiązuje Regulamin w wersji obowiązującej w dniu akceptacji Regulaminu przez Klienta.
2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego. Wszelkie spory pomiędzy Spółką a Klientem, który rozpoczął dokonywanie albo dokonał Rezerwacji nie jako konsument będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Spółki.
3. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
4. Informacje o możliwości korzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibie i na stronach internetowych powiatowych rzeczników praw konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspekcji Handlowych oraz na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
4.1. https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php;
4.2. https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
4.3. https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
5. Klient będący konsumentem w celu polubownego rozwiązywania sporów, może skorzystać z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
6. Regulamin obowiązuje od dnia 23.09.2024 r.
REGULAMIN POBYTU W FOLGA RESORT
W celu zapewnienia bezpiecznego i komfortowego pobytu wszystkich gości Folga Resort położonego przy ul. Letniskowej 34 w Mrzeżynie 72-300 („Resort”), zarządzanego przez Awest Plucińscy sp. k. z siedzibą w Resku, ul. Tadeusza Kościuszki 14C, Resko 72-315, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Szczecina-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 2530341980, REGON: 367725523, KRS: 0000685816 („Spółka”), Spółka wprowadza poniższy Regulamin.
I. CEL I ZAKRES REGULAMINU:
1. Regulamin określa zasady przebywania na terenie Resortu i korzystania z niego, a także zasady ponoszenia odpowiedzialności z tego tytułu.
2. Regulamin wraz z Regulaminem rezerwacji i sprzedaży dostępnym o na stronie Resortu: www.folgaresort.pl, zawierają warunki Umowy hotelowej.
3. Regulamin znajduje zastosowanie wobec Gościa, czyli osoby przebywającej na terenie Resortu za wyraźną zgodą personelu Resortu. W przypadku innych osób Regulamin stosuje się w zakresie, w jakim jest to możliwe i uzasadnione z punktu widzenia dobra i interesów Resortu.
4. Każdy Gość jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu przez cały okres pobytu w Resorcie.
5. Gość przyjmuje do wiadomości, że na terenie Resortu obowiązywać mogą także inne regulaminy, takie jak Regulamin niestrzeżonego parkingu, Regulamin Strefy Chillout, Regulamin Basenu, czy Regulamin wypożyczalni sprzętu sportowego. Gość zobowiązany jest do przestrzegania postanowień tych regulaminów, zgodnie z ich treścią. Regulaminy te są dostępne w miejscach, w których obowiązują.
6. Gość jest zobowiązany do przestrzegania zakazów i nakazów przedstawionych w formie tablic lub znaków umieszczonych w domkach oraz na terenie Resortu oraz instrukcji i ogłoszeń personelu Resortu.
II. ZASADY ZAKWATEROWANIA:
7. Resort składa się z domków przeznaczonych na wynajem krótkotrwały. Domki są wynajmowane na doby pobytowe, a doba pobytowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 kolejnego dnia.
8. Zasady rezerwacji pobytu i zawierania Umowy hotelowej określa Regulamin rezerwacji i sprzedaży, o którym mowa w powyższym pkt I.2.
9. W celu zameldowania w Resorcie Gość zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu identyfikacyjnego (dowód osobisty, paszport).
10. Personel Resortu ma prawo odmówić zameldowania bądź usunąć z terenu Resortu osoby:
a. będącej pod widocznym wpływem alkoholu, narkotyków, środków psychoaktywnych lub innych środków odurzających;
b. zachowującej się agresywnie, w sposób nieobyczajny czy niekulturalny;
c. zachowującej się w sposób zagrażający bezpieczeństwu innych Gości lub personelu Resortu;
d. bądź w inny sposób naruszającej postanowienia Regulaminu.
11. W przypadku odmowy zameldowania bądź usunięcia z terenu Resortu, uiszczonych opłat (np. opłata rezerwacyjna, opłata za pobyt) nie zwraca się.
III. ZASADY PORZĄDKOWE:
12. Goście zobowiązani są zachowywać się zgodnie z ogólnymi zasadami kultury osobistej, zasadami bezpieczeństwa oraz z uwzględnieniem komfortu i bezpieczeństwa wszelkich osób przebywających na terenie Resortu.
13. Na terenie Resortu obowiązuje cisza nocna od godziny 23:00 do godziny 7:00. Złamanie ciszy nocnej może skutkować zawezwaniem Policji, jak i usunięciem z Resortu.
14. Na terenie Resortu zabrania się:
a. palenia tytoniu i innych substancji, w tym e-papierosów, poza miejscami do tego wyznaczonymi; za złamanie tego zakazu, zwłaszcza poprzez palenie wewnątrz domku przez Gościa bądź osoby, za które Gość odpowiada, Resort może nałożyć na Gościa karę 1000 zł, która zostanie ściągnięta z kaucji uiszczonej zgodnie z postanowieniami Regulaminu rezerwacji i sprzedaży, o którym mowa w powyższym pkt. I.2;
b. wynoszenia lub przenoszenia poza domek przedmiotów stanowiących jego wyposażenie, w szczególności mebli, pościeli, ręczników, koców, naczyń kuchennych;
c. używania w domku urządzeń elektrycznych o dużej mocy, niestanowiących jego standardowego wyposażenia; używania w domku butli gazowych, grzałek i innych urządzeń grzewczych, niestanowiących jego standardowego wyposażenia;
d. niszczenia terenu Resortu, a w tym terenów zielonych; w przypadku celowych aktów wandalizmu przez Gościa bądź osoby, za które Gość odpowiada, Resort może nałożyć na Gościa karę do 1000 zł, która zostanie ściągnięta z kaucji uiszczonej zgodnie z postanowieniami Regulaminu rezerwacji i sprzedaży, o którym mowa w powyższym pkt. I.2;
e. zachowań zakłócających spokojny pobyt i wypoczynek innym Gościom;
f. pozostawiania małoletnich dzieci do lat 13 bez opieki, w tym na dostępnej w Resorcie sali zabaw;
g. prowadzenia działalności komercyjnej, promocyjnej lub reklamowej bez uzyskania uprzedniej zgody personelu Resortu.
15. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, jak również wszelkich innych regulaminów obowiązujących na terenie Resortu, które skutkować będzie wyrządzeniem szkody Resortowi, bądź osobom, wobec których Resort pozostaje odpowiedzialny, Resort zachowuje prawo zachowania kaucji uiszczonej zgodnie z postanowieniami Regulaminu rezerwacji i sprzedaży, o którym mowa w powyższym pkt. I.2. Dotyczy to zwłaszcza przypadku uszkodzenia mienia i urządzeń dostępnych na terenie Resortu.
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
16. Resort zapewnia niestrzeżony parking. Na parkingu obowiązuje osobny regulamin. Regulamin parkingu dostępny jest na terenie parkingu.
17. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone na terenie Resortu, w tym uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Resortu, zarówno przez siebie, osoby, za które odpowiada (np. pozostające pod opieką Gościa małoletnie dzieci, osoby odwiedzające Gościa na terenie Resortu).
18. Gość jest zobowiązany zawiadomić personel Resortu o wystąpieniu szkody, natychmiast po jej zauważeniu.
19. Gość nie powinien wnosić i przechowywać na terenie Resortu drogocennych przedmiotów. Resort nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie takich przedmiotów.
20. Pobyt zwierząt w Resorcie wymaga zgody personelu Resortu, a z tego tytułu może być naliczona dodatkowa opłata. Personel Resortu może uzależnić decyzję od przedłożenia dodatkowych dokumentów (np. książeczka szczepień). Gość jest odpowiedzialny za bezpieczny pobyt zwierzęcia (np. trzymanie go na smyczy, używanie kagańca), wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę oraz usuwanie nieczystości pozostawianych przez zwierzę.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
21. Wszelkie skargi, reklamacje i wnioski Goście powinni zgłaszać niezwłocznie w recepcji Resortu.
22. Resort jest monitorowany w miejscach oznaczonych stosownymi tablicami. Monitoring ustanowiony jest celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim Gościom.
23. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz warunki ochrony prywatności określa Polityka Prywatności dostępna pod adresem: www.folgaresort.pl/.
24. Regulamin obowiązuje od dnia 11.10.2024 r.
Za przestrzeganie Regulaminu dziękujemy. Życzymy udanego pobytu!
REGULAMIN NIESTRZEŻONEGO PARKINGU FOLGA RESORT
I. CEL I ZAKRES REGULAMINU:
1. Regulamin określa warunki korzystania z zewnętrznego parkingu przy Folga Resort położonego przy ul. Letniskowej 34 w Mrzeżynie (72-300), zarządzanego przez Awest Plucińscy sp. k. z siedzibą w Resku (dalej: „Resort”).
2. Parking jest niestrzeżony. Wszelkie szlabany i urządzenia parkingowe mają na celu wyłącznie funkcjonalne wydzielenie terenu Parkingu.
3. Parking przeznaczony jest dla gości Resortu, dla których korzystanie z Parkingu jest odpłatne, zgodnie z cennikiem dostępnym w recepcji Resortu oraz dostępnym przy dokonywaniu Rezerwacji. Osoba taka dalej zwana jest Użytkownikiem pojazdu.
4. Wszelkie inne pojazdy, a zwłaszcza należące do osób niebędących gośćmi Resortu, mogą zostać usunięte na koszt jego właściciela bądź innej osoby, która pojazd na Parkingu umieściła. Resort może dodatkowo nałożyć karę manipulacyjną za każdy dzień przechowywania pojazdu na Parkingu bez zgody Resortu w wysokości 100 zł za każdą dobę nieautoryzowanego przechowywania pojazdu na Parkingu.
5. Teren Parkingu stanowi strefę ruchu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.06.1997 r. – prawo o ruchu drogowym. Przepisy o ruchu drogowym stosuje się na terenie całego Parkingu.
II. KORZYSTANIE Z PARKINGU
6. Podczas wjazdu i w czasie przebywania na Parkingu wszystkie osoby, w tym osoby towarzyszące Użytkownikowi pojazdu, muszą zachować szczególną ostrożność, a także bezwzględnie przestrzegać postanowień Regulaminu, wszystkich znaków i oznaczeń znajdujących się na Parkingu, a także instrukcji personelu Resortu.
7. Na Parkingu obowiązuje ograniczenie prędkości do 15 km/h.
8. Miejsca parkingowe są oznaczone. Pojazd należy parkować tak, żeby zajmował jedno miejsce parkingowe, zgodnie z wyznaczonymi liniami. Zabronione jest parkowanie pojazdów poza wyznaczonymi miejscami parkingowymi, jak również parkowanie pojazdów na więcej niż jednym miejscu parkingowym.
9. Parkowanie pojazdów przeznaczonych do przewozu większej liczby osób, takich jak autobusy, jest dozwolone wyłącznie w przeznaczonych do tego miejscach.
10. Z miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób z niepełnosprawnością mogą korzystać wyłącznie dysponenci ważnej karty parkingowej dla osób niepełnosprawnych. Kartę należy umieścić w widocznym miejscu za przednią szybą pojazdu.
11. Resort jest uprawniony do zlecenia odholowania pojazdu i zatrzymania go na koszt właściciela, jeżeli pojazd blokuje przejście, drogę pożarową lub zajmuje miejsce zarezerwowane dla osób z niepełnosprawnością z naruszeniem powyższego pkt. II.10.
12. Na terenie Parkingu zabrania się:
a. parkowania pojazdu na ciągach komunikacyjnych (wejścia, wyjścia, pasy, przejścia, przejścia dla pieszych), miejscach oznaczonym znakiem „zakaz parkowania”, miejscach przeznaczonych dla osób z niepełnosprawnościami, a także innych miejscach, które nie zostały wyraźnie oznaczone jako miejsce parkingowe,
b. spożywania napojów alkoholowych, substancji psychoaktywnych, wyrobów tytoniowych,
c. wzniecania otwartego ognia,
d. przechowywania paliwa, substancji łatwopalnych lub pustych pojemników z paliwem,
e. naprawy, mycia lub odkurzania pojazdów,
f. tankowania pojazdów, wymieniania płynów chłodzących lub oleju silnikowego,
g. pozostawania dzieci lub zwierząt bez opieki,
h. pozostawiania pojazdu z uruchomionym silnikiem,
i. parkowania pojazdu niesprawnego technicznie, w szczególności z nieszczelnym wlewem paliwa,
j. śmiecenia i pozostawania śmieci poza przeznaczonymi na ten cel pojemnikami,
k. wykorzystywania miejsca postojowego do celów innych niż parkowanie pojazdu,
l. prowadzenie działalności handlowej, promocyjnej lub reklamowej bez uprzedniej zgody personelu Resortu,
m. organizowania wyścigów lub innych zawodów,
n. wykonywania innych czynności niewymienionych powyżej, które mogą negatywnie wpływać na bezpieczeństwo lub stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa.
III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
12. Resort nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę pojazdów gości Resortu na parkingu Resortu, jak również za uszkodzenia lub utratę przedmiotów w nich zostawionych (parking niestrzeżony). Resort w szczególności nie odpowiada za szkody wyrządzone Użytkownikowi pojazdu przez innych Użytkowników pojazdów, osoby trzecie lub przez siłę wyższą.
13. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone innym Gościom lub osobom trzecim na terenie Parking. W szczególności Użytkownik pojazdu ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z zanieczyszczenia Parkingu przez Użytkownika pojazdu lub jego pojazd.
14. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego informowania personelu Resortu o wszelkich szkodach i zrachowaniach niepożądanych zauważonych na Parkingu. W razie potrzeby Użytkownik powinien udzielać stosownych informacji Policji.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
16. Wszelkie uwagi, reklamacje i skargi można należy składać do personelu Resortu.
17. W zakresie nieuregulowanym przez ten Regulamin stosuje się postanowienia Regulaminu pobytu w Folga Resort. Dotyczy to zwłaszcza możliwości zatrzymania kaucji z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu Resortu, bądź mieniu osób, wobec których Resort pozostaje odpowiedzialny.
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STREFY CHILLOUT FOLGA RESORT
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Strefa Chillout prowadzona jest przez Folga Resort położony przy ul. Letniskowej 34, 72-330 Mrzeżyno, zarządzany przez spółkę Awest Plucińscy sp. k. z siedzibą w Resku („Resort”).
2. Strefa Chillout składa się z Sauny, Jacuzzi, Siłowni i strefy przeznaczonej do odpoczynku.
3. Korzystanie ze Strefy Chillout jest płatne zgodnie z cennikiem dostępnym w recepcji Resortu. Opłatę za korzystanie ze Strefy Chillout należy uiszczać w recepcji Resortu.
4. Celem umożliwienia korzystania ze Strefy Chillout wszystkim Gościom Resortu, Goście w każdym dniu pobytu mają możliwość dokonania rezerwacji maksymalnie 2 godzinnego dostępu do Strefy Chillout. Wydłużenie dostępu możliwe jest za zgodą personelu recepcji Resortu.
5. Korzystanie ze Strefy Chillout jest równoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu, ustanowionego w trosce o bezpieczeństwo wszystkich jej użytkowników.
II. ZASADY WSTĘPU NA STREFĘ CHILLOUT:
6. Strefa Chillout jest czynna w godzinach 09:00-21:00 każdego dnia, chyba że co innego wynika z bieżących informacji.
7. Na Strefę Chillout mają wstęp osoby, które ukończyły 16 rok życia.
8. Na Strefę Chillout zakazuje się wstępu osobom:
a) które wykazują oznaki spożycia alkoholu lub innych środków odurzających,
b) z otwartymi ranami lub stanami zapalnymi skóry,
c) których zachowanie stanowi zagrożenie dla innych użytkowników Strefy Chillout i jej personelu,
d) których ubiór bądź stan higieny jest niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz powszechnie przyjmowanymi standardami w tym zakresie.
III. ZASADY KORZYSTANIA ZE STREFY CHILLOUT:
9. Na terenie Strefy Chillout obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania posiłków, palenia tytoniu (w tym z użyciem urządzeń elektrycznych), spożywania alkoholu oraz innych środków odurzających, wnoszenia narzędzi niebezpiecznych, w tym szkła, używania urządzeń elektronicznych oraz żucia gumy.
10. Strefa Chillout jest przeznaczona do relaksu i ciszy. Użytkowników Strefy Chillout uprasza się o kulturalne zachowanie z poszanowaniem przeznaczenia Strefy Chillout oraz jej pozostałych użytkowników i personelu Resortu.
11. Bezpośrednio przed wejściem do Sauny oraz Jacuzzi należy starannie umyć całe ciało pod natryskami. Wedle potrzeby zaleca się również skorzystanie z toalety.
12. Na terenie Strefy Chillout należy zachować ostrożność, unikając biegania i skakania.
13. Do Jacuzzi należy wchodzić w przylegającym stroju kąpielowym.
14. Do Sauny należy wchodzić w ręcznikach lub w szlafrokach. Za opłatą można wypożyczyć szlafrok w recepcji Resortu.
15. Z Siłowni można korzystać w stroju sportowym i zmienionym obuwiu. W przypadku korzystania z Siłowni po korzystaniu z Sauny bądź Jacuzzi, należy osuszyć się i zmienić strój z stroju kąpielowego na strój sportowy. Używanie Siłowni z naruszeniem niniejszego postanowienia będzie skutkowało usunięciem ze Strefy Chillout.
16. Z Sauny i Jacuzzi nie powinny korzystać osoby z zakaźnymi chorobami skóry, chorobami i problemami sercowo-naczyniowymi oraz oskrzelowo-płucnymi, gorączką, niskim lub wysokim ciśnieniem krwi, a także osoby zażywające antykoagulanty, leki przeciwhistaminowe, środki zwężające bądź rozszerzające naczynia krwionośne, stymulanty, środki uspokajające itp., a także kobiety w ciąży lub miesiączkujące. Użytkownik Strefy Chillout jest odpowiedzialny za ocenę własnego zdrowia przed skorzystaniem z Siłowni, Sauny oraz Jacuzzi. W razie wątpliwości należy wcześniej skonsultować się z lekarzem, aby uniknąć możliwych komplikacji zdrowotnych.
17. Zaleca się robienie przerw w korzystaniu z Sauny co 15 minut.
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO:
18. Resort nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub kradzież mienia osobistego pozostawionego na terenie Strefy Chillout.
19. Resort nie udostępnia korzystającym ze Strefy Chillout szafek. Na Strefę Chillout należy przyjść w wymaganym stroju, a wszelkie inne przedmioty pozostawić w domku.
20. Użytkownik Strefy Chillout ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone spowodowane swoim działaniem bądź zaniechaniem, w szczególności związane z niewłaściwym użytkowaniem, zanieczyszczeniem czy uszkodzeniem urządzeń znajdujących się w Strefie Chillout. Użytkownik Strefy Chillout odpowiada również za szkody wyrządzone innym użytkownikom Strefy Chillout.
21. Użytkownik Strefy Chillout odpowiada za działania i zaniechania własne, jak również osób przebywających na terenie Strefy Chillout pod jego opieką (małoletni).
22. Resort nie odpowiada za szkody spowodowane działaniem siły wyższej, sił natury, warunków pogodowej oraz za szkody wynikające z wyłącznej winy poszkodowanego lub osoby trzeciej.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
23. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strefy Chillout i działaniu poszczególnych urządzeń należy zgłaszać personelowi Resortu.
24. Resort zastrzega sobie prawo usunięcia użytkowników ze Strefy Chillout, którzy łamią postanowienia Regulaminu. W takiej sytuacji nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty.
25. W zakresie nieuregulowanym przez ten Regulamin stosuje się postanowienia Regulaminu pobytu w Folga Resort. Dotyczy to zwłaszcza możliwości zatrzymania kaucji z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu Resortu bądź mieniu osób, wobec których Resort pozostaje odpowiedzialny.
Dziękujemy za przestrzeganie Regulaminu. Życzymy przyjemnego relaksu!
REGULAMIN WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU SPORTOWEGO FOLGA RESORT
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Wypożyczalnia sprzętu sportowego prowadzona jest przez Folga Resort położony przy ul. Letniskowej 34, 72-330 Mrzeżyno, zarządzany przez spółkę Awest Plucińscy sp. k. z siedzibą w Resku („Resort”).
2. Dostępność poszczególnych rodzajów sprzętu jest zależna od aktualnych zasobów wypożyczalni.
3. Wypożyczenie sprzętu jest równoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu. Osoba, która wypożyczyła sprzęt, zwana jest dalej Wypożyczającym.
4. W zakresie nieuregulowanym przez ten Regulamin stosuje się postanowienia Regulaminu pobytu w Folga Resort. Dotyczy to zwłaszcza możliwości zatrzymania kaucji z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu Resortu bądź mieniu osób, wobec których Resort pozostaje odpowiedzialny.
II. ZASADY WYPOŻYCZANIA I ZDAWANIA SPRZĘTU:
5. Sprzęt wypożyczany jest osobom pełnoletnim bądź osobom małoletnim, które ukończyły 13 r.ż. za zgodą ich rodzica bądź innego opiekuna prawnego.
6. Sprzętu nie wypożycza się osobom nietrzeźwym, będącym pod wpływem innych środków odurzających oraz osobom, których zachowanie wskazuje na ryzyko naruszenia zasad bezpieczeństwa lub zniszczenia mienia.
7. Opłata za wynajem sprzętu jest uiszczana z góry w recepcji Resortu, zgodnie z aktualnym cennikiem.
8. Po uiszczeniu opłaty, Wypożyczający otrzymuje bon na wydanie sprzętu. Bon realizuje się w wskazanym punkcie wydawania sprzętu.
III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZĘT:
9. Sprzęt należy używać zgodnie z jego przeznaczeniem oraz instrukcjami przekazanymi przez personel wypożyczalni.
10. Zakazane jest korzystanie ze sprzętu w sposób rodzący niebezpieczeństwo bądź narażający na szkody inne osoby bądź mienie.
11. Wypożyczający ponosi pełną odpowiedzialność za należyte używanie sprzętu, bez względu czy sprzęt używa osobiście, czy udostępnia go do użytkowania osobie trzeciej. W przypadku uszkodzenia lub utraty sprzętu, Wypożyczający jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy, wymiany bądź kupna nowego sprzętu. Wypożyczający nie odpowiada za zużycie sprzętu będące następstwem prawidłowego użytkowania sprzętu.
12. Wypożyczający zobowiązuje się do zabezpieczenia sprzętu przed kradzieżą lub uszkodzeniem, w szczególności używając udostępnione zapięcia, kłódki bądź inne środki zapobiegające kradzieży.
13. Wypożyczający ponosi pełną odpowiedzialność finansową za kradzież lub utratę wypożyczonego sprzętu.
14. W przypadku kradzieży sprzętu Wypożyczający ma obowiązek niezwłocznego zgłoszenia tego faktu personelowi wypożyczalni oraz organom ścigania, a także do współpracy z personelem wypożyczalni celem umożliwienia ograniczenia szkód wynikłych z kradzieży.
15. Resort nie odpowiada za szkody na osobie bądź mieniu wyrządzone przez Wypożyczającego samemu sobie bądź osobom trzecim, w szczególności wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu i podejmowania zachowań lekkomyślnych, brawurowych czy powszechnie uważanych za nieodpowiedzialne i ryzykowne.
16. Resort nie odpowiada za szkody spowodowane działaniem siły wyższej, sił natury, warunków pogodowej oraz za szkody wynikające z wyłącznej winy poszkodowanego lub osoby trzeciej.
IV. ZWROT SPRZĘTU:
17. Sprzęt należy zwrócić w miejscu wydawania sprzętu w terminie uzgodnionym z personelem wypożyczalni.
18. Niezwrócenie sprzętu w umówionym terminie skutkować będzie naliczeniem dodatkowych opłat, zgodnie z aktualnym cennikiem.
Zachęcamy do korzystania z wypożyczalni sprzętu w Resorcie, dbając jednocześnie o właściwe stosowanie i utrzymanie sprzętu. Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanej zabawy!
REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU FOLGA RESORT
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Basen prowadzony jest przez Folga Resort położony przy ul. Letniskowej 34, 72-330 Mrzeżyno, zarządzany przez spółkę Awest Plucińscy sp. k. z siedzibą w Resku („Resort”).
2. Basen jest przeznaczony wyłącznie dla Gości Resortu. Korzystanie z Basenu jest bezpłatne.
3. Niniejszy Regulamin ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu wszystkich korzystających z Basenu. Korzystanie z Basenu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
II. GODZINY OTWARCIA:
4. Basen czynny jest codziennie w godzinach od 10:00 do 19:00. Korzystanie z Basenu poza tymi godzinami jest zakazane.
5. Resort może zamknąć Basen z powodu awarii, złych warunków atmosferycznych, czy na czas czyszczenia Basenu.
III. ZASADY WSTĘPU:
6. Basen składa się z dwóch niecek basenowych. Z głębszej niecki basenowej samodzielnie mogą korzystać wyłącznie osoby umiejące pływać. Osoby, które nie potrafią pływać, mogą korzystać z głębszej niecki basenowej pod opieką osoby umiejącej pływać oraz z wykorzystaniem sprzętu wspomagającego (motylki, pianki). Płytsza niecka basenowa jest dostępna dla osób niepotrafiących pływać.
7. Na terenie Basenu nie mogą przebywać osoby:
a. których zachowanie wskazuje, że są nietrzeźwe, odurzone lub pod wpływem narkotyków, substancji psychotropowych lub innych środków odurzających;
b. naruszające porządek publiczny, zasady moralności lub stwarzające ryzyko dla siebie lub innych;
c. zachowujące się agresywnie;
d. którym personel Resortu zakazał wstępu na Basen z jakiegokolwiek powodu;
e. poniżej 13 r. ż., chyba że znajdują się pod opieką rodzica lub innego prawnego opiekuna.
8. Korzystanie z Basenu odbywa się na własne ryzyko. Osoby z problemami zdrowotnymi, takimi jak choroby serca, epilepsja, nadciśnienie czy inne schorzenia, powinny skonsultować się z lekarzem przed skorzystaniem z Basenu. Osoby, których choroby stwarzają zagrożenie dla innych użytkowników Basenu (np. choroby zakaźne, w tym choroby skóry), powinny powstrzymać się od korzystania z Basenu.
9. Na teren Basenu zabrania się przebywania zwierząt, z wyjątkiem zwierząt przewodnich lub asystujących osobom z niepełnosprawnościami.
10. Wejście do niecki basenowej odbywa się za pomocą drabinek zamocowanych do podłoża niecek. Resort nie odpowiada za wszelkie konsekwencje, a zwłaszcza szkody na osobie, wynikłe z próby wejścia do niecki basenowej innym sposobem niż za pomocą drabinki zamocowanej do podłoża.
IV. ZASADY HIGIENY I UBIORU:
11. Przed wejściem do Basenu konieczne jest wzięcie prysznica i dokładne umycie ciała. Wedle potrzeby zaleca się również skorzystanie z toalety.
12. Osoby korzystające z Basenu muszą nosić przylegające i czyste stroje kąpielowe. Nie akceptuje się bielizny, ubrań wierzchnich czy odzieży sportowej innej niż przeznaczona do pływania w basenie. Złamanie tego nakazu może skutkować wyproszeniem z Basenu.
13. Na terenie Basenu zaleca się korzystanie z klapek.
V. ZASADY PRZEBYWANIA NA BASENIE:
14. Zakazuje się:
a. skakania do Basenu i na całym jego terenie,
b. biegania na całym terenie Basenu,
c. przebywania i pływania przez osoby nietrzeźwe bądź znajdujące się pod wpływem innych środków odurzających,
d. wnoszenia oraz spożywania na terenie Basenu napojów alkoholowych oraz produktów spożywczych (z wyjątkiem wyznaczonych miejsc, w których spożywanie produktów spożywczych jest dopuszczalne)
e. palenia tytoniu (w tym z użyciem urządzeń elektrycznych) poza miejscami do tego wyznaczonymi,
f. niszczenia sprzętu i urządzeń Basenu oraz zaśmiecania terenu wokół Basenu,
g. wnoszenia przedmiotów niebezpiecznych, a w tym szkła, naczyń i pojemników szklanych, oraz ostrych przedmiotów,
h. zachowywania się w sposób niezgodny z zasadami kultury osobistej, nieobyczajny bądź w inny sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego, w szczególności w sposób utrudniający korzystanie z Basenu innym jego użytkownikom.
15. Nad należytym użytkowaniem Basenu i bezpieczeństwem korzystających z Basenu czuwa personel Resortu. Wszelkie polecenia personelu Resortu są wiążące dla wszystkich osób korzystających z Basenu.
VI. BEZPIECZEŃSTWO I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
16. Resort nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub kradzież mienia osobistego pozostawionego na terenie Basenu.
17. Resort nie udostępnia korzystającym z Basenu szafek. Na Basen należy przyjść w stroju kąpielowym, a wszelkie inne przedmioty pozostawić w domku.
18. Resort nie odpowiada za szkody na osobie bądź mieniu wyrządzone przez Wypożyczającego samemu sobie bądź osobom trzecim, w szczególności wynikłe z nieprawidłowego zachowania na terenie Basenu i podejmowania zachowań lekkomyślnych, brawurowych czy powszechnie uważanych za nieodpowiedzialne i ryzykowne.
19. Resort nie odpowiada za szkody spowodowane działaniem siły wyższej, sił natury, warunków pogodowej oraz za szkody wynikające z wyłącznej winy poszkodowanego lub osoby trzeciej.
20. Wszelkie wypadki należy niezwłocznie zgłaszać personelowi Resortu i wedle potrzeby służbom na numer 112 bądź 999 (pogotowie ratunkowe).
21. Złamanie któregokolwiek punktu Regulaminu może skutkować usunięciem z Basenu i zakazem wstępu na jego teren. W tym przypadku uiszczonych opłat nie zwraca się.
22. W zakresie nieuregulowanym przez ten Regulamin stosuje się postanowienia Regulaminu pobytu w Folga Resort. Dotyczy to zwłaszcza możliwości zatrzymania kaucji z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu Resortu bądź mieniu osób, wobec których Resort pozostaje odpowiedzialny.
Dziękujemy za przestrzeganie Regulaminu. Życzymy przyjemnego relaksu!